• Presten i Suldal og en gruppe kvinner drikker kaffe bak naustene i Kvilldal. De er på utflukt fra Lindum. På bilde 2 står Frida Johannessen og snakker med presten. På bilde 3 sitter Frida Johannessen til venstre, mens presten holder kaffekanna til høyre.
    Photo: Johannessen, Finn / Ryfylkemuseet

Presten i Suldal og en gruppe kvinner drikker kaffe bak naustene i Kvilldal. De er på utflukt fra Lindum. På bilde 2 står Frida Johannessen og snakker med presten. På bilde 3 sitte...

Lindum var i denne tiden "hvilehjem for utslitte husmødre".