• Fredrikstad. Nygaardsgaten. Syklist. Studenten Pièrre (18) fra Paris på vei til Elverum, der han skulle studere norsk skogbruk. Bilde og intervju i Fredriksstad Blad 16. juli 1965, journalist "Kalle" (Karl Johan Christiansen). - Bildet er tatt utenfor Nygaardsgaten 47, der bl.a. Wisur drev grønnsakforretning, Solo-reklamen tihører Falleths konditori, Nygaardsgaten 51. Deretter krysset med Agentgaten og Hagbart Jakobsens farvehandel (bemerk reklameskilt med malingboks, Agentgaten 5.
    Photo: Fredrikstad Museum

Fredrikstad. Nygaardsgaten. Syklist. Studenten Pièrre (18) fra Paris på vei til Elverum, der han skulle studere norsk skogbruk. Bilde og intervju i Fredriksstad Blad 16. juli 1965,...

se avisartikkel i FB 1677.1965 side 3