• Fire bilder av Bjart Ording til hest på Starum ca. årsskiftet 1957/1958. De to første bildene er tatt foran "Messa", de to neste ute i terrenget. Bilen på de to første bildene er iflg. informant en Ford Anglia av årsmodell 1954-58.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Fire bilder av Bjart Ording til hest på Starum ca. årsskiftet 1957/1958. De to første bildene er tatt foran "Messa", de to neste ute i terrenget. Bilen på de to første bildene er i...

• De to første bildene viser også en bil: Ford Anglia 1954-58.