• Bilete av husa på Serigstad bnr. 9. Bygningen t. v. er verkstaden der deilaga renskemaskin for korn og hakkmaskin. Denne verkstaden var starten på bedriften Serigstad A/S på Bryne. Løa bak våningshuset vart bygd i 1822, våningshuset er eldre. Høyløe lengst til høgre. Personane er frå v. attmed renskemaskinen : Andreas M. Serigstad (1844 - ), Anna Margrethe Jonsdtr. Serigstad f. Laland (1850 - ), Anna Margrethe Serigstad (1890 - ), Jens A. Serigstad (1887 - ) attmed hakkmaskinen, Andreas Serigstad (1880 - ) på hesten Leiv Serigstad (1896 - ) og lengst til høgre attmed to hestar står Halvard A. Serigstad (1875 - )
    Photo: Ukjent / Jærmuseet

Bilete av husa på Serigstad bnr. 9. Bygningen t. v. er verkstaden der deilaga renskemaskin for korn og hakkmaskin. Denne verkstaden var starten på bedriften Serigstad A/S på Bryne....