• Grännaskolans matsal. Två män läser/sjunger från ett ark de håller mellan sig. Ett bord med dryck på scenen med ungdomar sittande kring. Publik nedanför vända mot scenen. Som tvåa från vänster sittande vid bordet är Rolf Sjöö.
    Photo: Heldebrandt, Percy / Grenna Museum– Andréexpeditionen Polarcenter (Upphovsrätt)

Grännaskolans matsal. Två män läser/sjunger från ett ark de håller mellan sig. Ett bord med dryck på scenen med ungdomar sittande kring. Publik nedanför vända mot scenen. Som tvåa ...

1 comment

• Nr två från vänster sittande vid bordet är Rolf Sjöö född 1949. Numera boende i Vrigstad