• Två män, Cassholm och Aldor Jonsson, med förkläde och randig väst. Cassholm har solglasögon och märke "L Member" på västen. De går i rask takt Sjögatan norrut, från Hallska gården, omgivna flickor och pojkar som följer dem. I bakgrunden till vänster står Elin Gustafsson och hennes syster Lisa Fransson. Mellan männen syns Magnus Johansson och till höger om männen, i bakgrunden, syns  Lars-Göran Blom.
    Photo: Heldebrandt, Percy / Grenna Museum– Andréexpeditionen Polarcenter (Upphovsrätt)

Två män, Cassholm och Aldor Jonsson, med förkläde och randig väst. Cassholm har solglasögon och märke "L Member" på västen. De går i rask takt Sjögatan norrut, från Hallska gården,...