• To bilder fra en barnedåp april 1958. Dåpsbarnet er Hanne Oppegård fra Kraby, yngste datter av Agnes og Tore Oppegård. De tre småjentene foran er deres tre øvrige døtre, fra venstre Turid, Solveig og Liv. Gutten i midten er jentenes fetter Nils Edvard Jansen. Sittende fra venstre: Martha Styrmo, Agnes Oppegårds eldste søster, Tore og Agnes Oppegård, Agnes med dåpsbarnet Hanne, og lengst til høyre Edvard Evenrud, Agnes Oppegårds far. Bak fra venstre: Ekteparet Winjar som i en periode var leieboere hos Agnes og Tore Oppegård. De kom fra Oslo og hadde skuespiller bakgrunn. Hennes fornavn var trolig Hanna, hans fornavn er ukjent. Til høyre for disse står Anna og Ottar Oppegård, Ottar var Tores bror, og lengst til høyre Ingeborg Jansen, Agnes Oppegårds søster.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

To bilder fra en barnedåp april 1958. Dåpsbarnet er Hanne Oppegård fra Kraby, yngste datter av Agnes og Tore Oppegård. De tre småjentene foran er deres tre øvrige døtre, fra venstr...