• Reseombudet Eva Blomkvist på infarten till sitt hem i Bunn. Det ligger utmed vägen i samhället Bunn med Bunnsjön på andra sidan vägen. I handen håller hon en broschyr om semesterboende/resor. Bakom henne till vänster syns trappan upp till huset coh en cykel.
    Photo: Heldebrandt, Percy / Grenna Museum– Andréexpeditionen Polarcenter (Upphovsrätt)

Reseombudet Eva Blomkvist på infarten till sitt hem i Bunn. Det ligger utmed vägen i samhället Bunn med Bunnsjön på andra sidan vägen. I handen håller hon en broschyr om semesterbo...

1 comment

• Hon står på infarten till sitt hem i samhället Bunn. Sjön i bakgrunden är Bunnsjön.