• Två parallella led med militärer uppställda på Gränna torg bakom dess befäl som har en stor mustasch. De står vända mot Brahegatan. Vid trappan till torget, står en hund. Bakom militärerna står män, kvinnor och barn och tittar på. Till vänster i bakgrunden syns kv Borgmästaren 10 och till höger kv Borgmästaren 1.
    Photo: Sundbeck, Calla Helena / Grenna Museum– Andréexpeditionen Polarcenter

Två parallella led med militärer uppställda på Gränna torg bakom dess befäl som har en stor mustasch. De står vända mot Brahegatan. Vid trappan till torget, står en hund. Bakom mil...