• Skuleklasse frå Mossjordet i Dovre fyrst på 1900-talet. 1. rekke frå v.: Anne Ødegård, Helga Lieslien, Ragnhild Bergejordet, Alma Engum, Marie Møllerhaugen og Kristine Rotvoll. 2. rekke frå v.: Marie Engum, Tora Samuelhaugen, ??, Olea Ødegård, lærer Marit Schjelle, Kari Hestdal, Anna Engum og Lars Haugen. 3. rekke frå v.: Sivert Nyhus, Ola Schanke, Johan Nysæter, Anton Enebo, ??, Jørgen Vangen, Ola Hestdal og Per J. Hestdal. Bak frå v.: Hans Kolstad, Hans Tungen, Olav Bergejordet, Ingvald Hestdal, Ingvald Haugen, Johannes Hestdal.
    Photo: Gudbrandsdalsmusea

Skuleklasse frå Mossjordet i Dovre fyrst på 1900-talet. 1. rekke frå v.: Anne Ødegård, Helga Lieslien, Ragnhild Bergejordet, Alma Engum, Marie Møllerhaugen og Kristine Rotvoll. 2. ...