• Gruppebilete frå album med ein samling portrett og skulebilete frå Jæren Meieriskole. I øvste rekke frå venstre er lærar Harald Lundgaard, Johanna Voll, bestyrar Lars Voll, maskinist Ivar Løge og ystar I. Utz. I andre rekke frå venstre er Asgjerd Vold, Astri Opsahl, assistent Ole Jortveit, Olava Skeie og Anna Fosso. i tredje rekke frå venstre er Pauline Sør-Reime, husholderske Kirsten Hognestad, meierske Malli Skiftun og Alice Knutsen. I nedre rekke frå venstre er Salma Sofmundsen, Inga Lunden, Marie Nes, Anna Tolo, Inger Aarrstad og Borghild Hovland.
    Photo: Jærmuseet

Gruppebilete frå album med ein samling portrett og skulebilete frå Jæren Meieriskole. I øvste rekke frå venstre er lærar Harald Lundgaard, Johanna Voll, bestyrar Lars Voll, maskini...