• Fotomontasje sett saman av portrett av elevar og ansatte ved Jæren Meieriskole og eit bilete av skulen. Biletet er delvis ødelagt av mugg, og det er derfor kun mogeleg å lese nokre namn. I øvste rekke frå venstre er Johanna Voll, bestyrar Lars Voll, bestyrar P. Solberg og Ellen Solberg. Dei tre siste i andre rekke frå venstre er lærar Harald Lundgaard, ystar I. Utz og maskinist Ivar Løge. Nr. to og tre i tredje rekke frå venstre er Skrettingland, husholderske Kirsten Hognestad. Nr. fem og seks i nedre rekke frå venstre er Gudrun Sannes og Aasta Sti.
    Photo: Ukjent / Jærmuseet
    Photo: Ukjent / Jærmuseet

Fotomontasje sett saman av portrett av elevar og ansatte ved Jæren Meieriskole og eit bilete av skulen. Biletet er delvis ødelagt av mugg, og det er derfor kun mogeleg å lese nokre...