• Fotomontasje sett saman av portrett av elevar og ansatte ved Jæren Meieriskole og eit bilete av skulen. I øvste rekke frå venstre er Martin Skipevåg, O. Nordsletten, Jens Killengren, Oddvar Fodstad, Håkon Håland, Haakon Jevne og Tomas Kvalvik. I andre rekke frå venstre er Magnhild Søyland, Jorunn Berntsen, E. Bryne, Sigrid Hove og Åshild Vrålstad. I tredje rekke frå venstre er Solfrid Hagalid, Jorunn Herstad, Arna Dalaker, Magnhild Ulberg, Arna Sangvik, Jofrid Eidalsdal og Hilda Aakre.
    Photo: Jærmuseet

Fotomontasje sett saman av portrett av elevar og ansatte ved Jæren Meieriskole og eit bilete av skulen. I øvste rekke frå venstre er Martin Skipevåg, O. Nordsletten, Jens Killengre...