• Gruppebilde beståande av portrett og eit bilete av Jæren Meieriskole satt saman til eit bilete. I øvste rekke frå venstre er Terje Garpestad, Martin Skipevåg, Håkon Håland, Oddvar Fodstad, Olaug Tjelmeland, Jens Killengren og Thomas Kvalvik. I andre rekke frå venstre er Rolf Anda, Magnhild Søyland, Sigrid Hove og Olav Fosse. I tredje rekke frå venstre er Annlaug Fjermestad, Arndis Thorvaldsdottir, Karin Hansen, Oddveig Erland, Kari Landa, Ann-Kristin Dale og Judith Fagerheim.
    Photo: Jærmuseet

Gruppebilde beståande av portrett og eit bilete av Jæren Meieriskole satt saman til eit bilete. I øvste rekke frå venstre er Terje Garpestad, Martin Skipevåg, Håkon Håland, Oddvar ...