• Gruppebilde beståande av portrett og eit bilete av Jæren Meieriskole satt saman til eit bilete. I øvste rekke frå venstre er Terje Garpestad, Jens Killengren, Håkon Håland, Oddvar Fodstad, Sigrid Hove, Magnus Hauge og Thomas Kvalvik. I andre rekke frå venstre er Martin Skipevåg, Magnhild Søyland, Olaug Tjelmeland og Olav Fosse. I tredje rekke frå venstre er Rakel Årak, Grete Backe, Synneve Rørvik, Magnhild Hatløy, Torunn Fattnes, Torbjørg Fjermestad, Marie Markhus, Lisa Kjærvold, Marit Hjelmeland og Liv Aamot.
    Photo: Jærmuseet

Gruppebilde beståande av portrett og eit bilete av Jæren Meieriskole satt saman til eit bilete. I øvste rekke frå venstre er Terje Garpestad, Jens Killengren, Håkon Håland, Oddvar ...