• Gruppebilde beståande av portrett og eit bilete av Jæren Meieriskole satt saman til eit bilete. I øvste rekke frå venstre er Terje Garpestad, Martin Skipevåg, Håkon Håland, Magnhild Søyland, Oddvar Fodstad, Sigrid Hove, Olaug Tjelmeland, Toralv Taksdal og Thomas Kvalvik. I andre rekke frå venstre er Marit Bjørsmo, Reidun Mjølhus, Magnus Hauge, Jens Killengren, Aud Vadla og Torill Asbjørg Risa. I tredje rekke frå venstre er Turid Irene Gystøl, Ingeborg Randi Steinsland, Oddny Johanne Risa, Sofie Smedsvig, Anne-Marie Bø, Karin Egge og Tove Hass.
    Photo: Jærmuseet

Gruppebilde beståande av portrett og eit bilete av Jæren Meieriskole satt saman til eit bilete. I øvste rekke frå venstre er Terje Garpestad, Martin Skipevåg, Håkon Håland, Magnhil...