• Gruppebilde beståande av portrett og eit bilete av Jæren Meieriskole satt saman til eit bilete. I øvste rekke frå venstre er Håkon Håland, Magnus Hauge, Martin Skipevåg, Olaug Tjelmeland, Jens Killengren og Toralv Taksdal. I andre rekke frå venstre Terje Garpestad, Magnhild Søyland, Oddvar Fodstad, Sigrid Hove og Thomas Kvalvik. I tredje rekke frå venstre er Jannik Kallekott, Anne-Marie Borlaug, Kirsten Synnøve Roti, Elna Hodnefjell, Kjellaug Holt, Anne Solveig Thune, Turid Nedrebø, Aud Sigrunn Bilstad, Astrid Årseth og Berit Høyland.
    Photo: Jærmuseet

Gruppebilde beståande av portrett og eit bilete av Jæren Meieriskole satt saman til eit bilete. I øvste rekke frå venstre er Håkon Håland, Magnus Hauge, Martin Skipevåg, Olaug Tjel...