• Gruppebilete av elevar og lærarar frå forberedande studieår for Norges landbrukshøgskole ved Jæren Meieriskole. I bakre rekke frå venstre er Gunnar Rysstad, Sverre Risa, Håkon Kluken og Elling Olav Rukke. I midtre rekke frå venstre er Ingrid Haug, Jostein Kolberg, Are Natland Bøe, Torstein Dahl og Hilvor Borgny Olsen. I fremste rekke frå  venstre er Nora Elisabeth Aas, Solveig Melnes, overlærar Tormod Steinsland, rektor Oddvar Fodstad og Eli Ellingsen.
    Photo: Jærmuseet

Gruppebilete av elevar og lærarar frå forberedande studieår for Norges landbrukshøgskole ved Jæren Meieriskole. I bakre rekke frå venstre er Gunnar Rysstad, Sverre Risa, Håkon Kluk...