• Kurt, Rolf Røynlid, Kjell Johnny Lundtveit, Martin Siqveland, Karl Martin Mattingsdal, Morgan Haga, Tarjei Langeid og Asbjørn Haga på ettersanking av sauer i Langeidshei. Dei køyrar "Tyskarvegen" opp til Tjønndalen, og tek ein pause ved ei privat hytte i Stakkedalen. Dei fann nokre sauer som står ved brua over Logni ved "Tyskarvegen".
    Photo: Haga, Asbjørn / Jærmuseet

Kurt, Rolf Røynlid, Kjell Johnny Lundtveit, Martin Siqveland, Karl Martin Mattingsdal, Morgan Haga, Tarjei Langeid og Asbjørn Haga på ettersanking av sauer i Langeidshei. Dei køyra...