• Fotografi från Borgmästargårdens trädgård, klockan är 13.00. Grennaskolans sista studenter springer ut, rundar kansliets södra knut och ut på torget för att möta anhöriga. Bland studenterna finns Sofia Tomlinson, Shingo Boberg och Amer Salem. De följs av elevhemsföreståndarna Carina Ottosson Palm och Annette Nord (näst sist resp sist)
    Photo: Jorikson, Håkan / Grenna Museum– Andréexpeditionen Polarcenter (Upphovsrätt)

Fotografi från Borgmästargårdens trädgård, klockan är 13.00. Grennaskolans sista studenter springer ut, rundar kansliets södra knut och ut på torget för att möta anhöriga. Bland st...