• Sex män och en ung kvinna sitter runt ett bord på en veranda. På bordet står det tomma glas, några flaskor och ett par fat på fot. En större flaska kan vara Akvavit. Under bordet står det en hund. Till vänster sitter en man med glasögon och någon form av uniformsmössa på huvudet. Trea från höger är Sven Jerring. Kvinnan kan vara hans hustru Yvonne Millde. Mannen till vänster om Jerring är sannolikt journalisten Sten Hedman. Bakom dem är det en inhägnad, möjligen för renar.
    Photo: Grenna Museum– Andréexpeditionen Polarcenter

Sex män och en ung kvinna sitter runt ett bord på en veranda. På bordet står det tomma glas, några flaskor och ett par fat på fot. En större flaska kan vara Akvavit. Under bordet s...