• Gruppebilde. Familiegruppe på fem. Foran sitter en mørkhåret kvinne med mørk kjole og en mørhåret mann i mørk dress, vest, stripet hvit skjorte og mørk sløyfe. Bak står en ung lyshåret kvinne i mørk kjole med broderier og kors rundt halen, en ung mørhåret mann i mørk dress, vest, hvit skjorte og mørkt slips og en ung mørkhåret kvinne i mørk kjole med hvite blonder i halspartiet. Bestilt av Hermann Andreassen. Vibrandsøy.
    Photo: Petersen, Margit / Haugalandmuseet

Gruppebilde. Familiegruppe på fem. Foran sitter en mørkhåret kvinne med mørk kjole og en mørhåret mann i mørk dress, vest, stripet hvit skjorte og mørk sløyfe. Bak står en ung lysh...