• Bilde av et arbeidslag fra Oslo veivesen, ukjent årstall. Bildet er retusjert grunnet skader.
Bilde 2) Originalen av bilde.

Fra venstre: Olav Strømberg, Rolf Hansen, Viktor Pettersen (Persa), Odd Gabrielsen, Karl Engebretsen, Erling Naiof, Arnhold Bjerke, Olaf Andreassen, Aksel Pedersen, Hugbert Andersen, Myve, Einar Elvestad, Olaf Søveli, Reidar Toresen, Karl Hansen (Blåmann).
Med forbehold om rett skrevet navn.
    Photo: Ukjent fotograf / Norsk vegmuseum
Bilde 2) Originalen av bilde.

Med forbehold om rett skrevet navn.
    Photo: Ukjent fotograf / Norsk vegmuseum

Bilde av arbeidslag fra Oslo veivesen