• Ankenes
Før vegen blei lagt i fjæra. Men merk Fagernesleira.Der har det skjedd endringar, der! Elles ser det ut til at "svenskebyen" er under bygging. Eg snakkar om husa i forgrunnen som Narvik Sparebank? bygde og ville ha inn familane til sjøfolk i. Namnet "svenskbyen (veit ikkje om det er i bruk framleis) kom av at det dreidde seg om svenske ferdighus. Visstnok billegare også den gongen.
I rute 15 ligger den gamle flyhangaren for sjøfly og ved siden til høyre i rute 15-16 ligger det gamle sandlageret på Fagerneskaia. Til venstre for flyhangaren holdt Skavik til.
Dykdalb. Navnet er etter oppfinneren av denne konstruksjonen som het Duc d`Albe. (franskmann). Dykdalben er et fortøyningsfeste for større båter / skip. Den består av et stålrør eller ei treramme som er pælet ned i havbunnen og fylt med betong
Bildet kan være fra 3. august 1969. Malmbåten i rute 9 er "Temse" (belgisk).
I rute 26 ser man en landgangslignende sak, dette må være resten av flytelandgangen som lå ut til "Christian Radich" som lå i opplag ved den såkalte "Dypdalben" den vinteren.
Phillipsjø i rute 27
    Photo: Museum Nord
  • Ankenes
Bildet kan være fra 3. august 1969. Malmbåten i rute 9 er "Temse" (belgisk).
Phillipsjø i rute 27
    Photo: Museum Nord

Ankenes Før vegen blei lagt i fjæra. Men merk Fagernesleira.Der har det skjedd endringar, der! Elles ser det ut til at "svenskebyen" er under bygging. Eg snakkar om husa i forgrunn...