• Tre avfotograferte bilder av et 17-mai tog. Fotografens standplass har trolig vært der Torstein Narums Minne på Skreia nå er. Opptoget trolig på tur fra Stange Skole til Skreia, og skal snart passere Kjølset Brenneri.
    Photo: Ukjent / Mjøsmuseet

Tre avfotograferte bilder av et 17-mai tog. Fotografens standplass har trolig vært der Torstein Narums Minne på Skreia nå er. Opptoget trolig på tur fra Stange Skole til Skreia, og...

Avfotograferingen er gjort av Sigurd Røisli november/desember 1960.