• Fire avfotograferte bilder av tre menn som står bak på en potetopptaker på traktor. Ingen av de tre er identifisert, og det samme gjelder traktorføreren. Heller ikke stedet er identifisert. Minst en av mennen er ikke kledd for oppgaven, og muligens er dette et forsøksfelt.
    Photo: Ukjent / Mjøsmuseet

Fire avfotograferte bilder av tre menn som står bak på en potetopptaker på traktor. Ingen av de tre er identifisert, og det samme gjelder traktorføreren. Heller ikke stedet er iden...

Avfotograferingen er gjort av Sigurd Røisli, trolig 1961/62.