• 9 personer på prøvekjøring med Citroën Kegresse halvbeltebil.  Mulig det er fru Sara Maristuen som sitter bak i bilen? Hun kjøpte forøvrig en Citroen til som fikk sitt karosseri hos Iversens Karosserifabrikk i Lier. Dette i 1932, på registreringsnummmer  F-12428.
Bilde 2) Helside i album.
Se Nedlastinger og Relasjon/Relaterte objekter lenger ned på siden.
Ref. til "Meddelelser fra Veidirektøren,  Nr. 3-1930. Beltebil over Hemsedalsfjell."Av avdelingsingeniør Thor Larsen, Veidirektørkontoret.
Ref. til "Meddelelser fra Veidirektøren," Nr. 9-1929. "Nye forsøk med beltebil på vinterføre," av avdelingsingeniør Thor Larsen. Veidirektørkontoret.
Ref. til artikkel i "Meddelelser fra Veidirektøren", Nr. 10- og Nr. 11-1931: "Snerydningen på våre veier vinteren 1930-1931".
    Photo: Ukjent fotograf / Norsk vegmuseum
Bilde 2) Helside i album.
Se Nedlastinger og Relasjon/Relaterte objekter lenger ned på siden.
    Photo: Ukjent fotograf / Norsk vegmuseum

Citroën Kegresse beltebil over Hemsedalsfjell 1930