• Brudeopptog på Stenbergdagen 1946. Noen av personene er identifisert.:
1.Tora Kjølseth, 2.Inger Frydenberg, 3.Fru (Dagmar?) Nordrum, 4.Jacob Stenberg, 5.Dora Gran Kraby, 6.Gudbrand Kjølseth (på Skaugerud), 7.Jens Stenberg, 8.Sigurd Frydenberg, 9.Petter Gryttenholm, 10.Harald Sveinson, 11.Ole Christian Prestesæter.
    Photo: Bjerke, Bjarne / Mjøsmuseet
  • Brudeopptog på Stenbergdagen 1946. Noen av personene er identifisert.:
    Photo: Bjerke, Bjarne / Mjøsmuseet

Brudeopptog på Stenbergdagen 1946. Noen av personene er identifisert.: 1.Tora Kjølseth, 2.Inger Frydenberg, 3.Fru (Dagmar?) Nordrum, 4.Jacob Stenberg, 5.Dora Gran Kraby, 6.Gudbrand...