• Främre raden:okänd, DAHL Barbro, LUNDAHL Kerstin, DAHL Disa, REINHOLDSSON Gullan,  SKANZE Inga, MOBERG Inga, ANBERG Linnéa  JOHANSSON Stina.  Mellersta raden: LARSSON John, ÅBERG Greta,  DREWS Gunvor, RASMUSSEN Gunhild,  PÄRSSON Maja, ERIKSSON Isa, STAVE Sylvia, JOHANSSON Märta, SMEDMARK Sigrid.  Bakre raden: KARLBERG Karl-Axel, PERSSON Svea, LJUNGHOLM Ivan, LARSSON Gustav,  BONDESSON Lilly.    Falkenbergs Fotoklubb Bilder från vår bygd nr 7.
    Photo: ALMQVIST Linus / Rian museum

Främre raden:okänd, DAHL Barbro, LUNDAHL Kerstin, DAHL Disa, REINHOLDSSON Gullan, SKANZE Inga, MOBERG Inga, ANBERG Linnéa JOHANSSON Stina. Mellersta raden: LARSSON John, ÅBERG G...