• "Arkitektkompaniet" holdt til i begynnelsen i krysset Marstrands gate/Clausens gate tidlig på 90-tallet. Bildet er trolig fra denne tiden. Firmaet holdt senere til på loftet i Loennechengården. På bildet fra venstre ser vi medeierne i selskapet: Sverre Sevaldsen, Torill Liabø Thingvoll (nå Torill Liabø) og Terje Husby. Firmaet skiftet senere navn til Norconsult. Torill Liabø er utdannet Interiørarkitekt NIL og trakk seg ut av selskapet i 1995. Av de tre så er Sverre Sevalden den eneste som er igjen i firmaet per 2021. Bildet er fra avisa Tidens Krav sitt arkiv i tidsrommet 1970-1994. Nå i Nordmøre museums fotosamling.
    Photo: Nordmørsmusea

"Arkitektkompaniet" holdt til i begynnelsen i krysset Marstrands gate/Clausens gate tidlig på 90-tallet. Bildet er trolig fra denne tiden. Firmaet holdt senere til på loftet i Loen...

1 comment

• Arkitekter. Til venstre Sverre Sevaldsen. Til høyre Terje Husby. Seinere Norconsult.