• Fredrikstad. Phønix selskapsteater. Teaterstykket "Helan Gaar". Hele ensemblet fotografert på scenen fra venstre: Tormod Ulleberg (teatermaler), Nils Ruud (scenemann), Ragnar Breda, Sverre Pettersen, Sverre Smith, Ingerid Heltvedt (Rustan Eriksen), Ola Apenes (forfatter og sceneinstruktør),
Fridthjof Dahl, fru Gunnersen (kostymer), Johs. Meldahl (?), Solveig Rikheim, Yngvar Holbæk Hansen, Christian B.  Apenes, Carsten Thiis, Aleksandra Christensen, Einar ?, Margrethe Giebelhausen, Betzy Wenneberg, Sverre Berard Andersen, Ester (?), Einar Thome, Inger Gundersen, Sofie Lassen Urdahl Lassen, ? Sørensen, Madsens orkester (Birger, Gunnar og Sverre)- Det var stor suksess, seks fulle hus.

Navneliste påført bak på originalfoto, vanskelig å tyde.
    Photo: Fredrikstad Museum

Fredrikstad. Phønix selskapsteater. Teaterstykket "Helan Gaar". Hele ensemblet fotografert på scenen fra venstre: Tormod Ulleberg (teatermaler), Nils Ruud (scenemann), Ragnar Breda...