• Nærmest til begge sidene ser vi to busser som etter fargene å dømme tilhørte Aukra Auto. I bakgrunnen ser vi en buss fra Aarø og Molde Auto eller Hjelset Auto, antakelig en ringbuss.
    Photo: Jon Bjordal f.30.12.1908 d.12.02.1987 / Romsdalsmuseet

Nærmest til begge sidene ser vi to busser som etter fargene å dømme tilhørte Aukra Auto. I bakgrunnen ser vi en buss fra Aarø og Molde Auto eller Hjelset Auto, antakelig en ringbus...

2 comments

• Fra v. Fru.? Gjendem, bussjåfør ? Solem, Anders Gjendem, bussjåfør Mathias Melsæther