• Østre Toten Bilselskap 1951-1964. Fotografi tatt da Østre Toten Bilselskap ble oppløst og gikk inn i Vestoppland Bilselskap A/S fra 1965.
1.Rekke f.v. (aksjonærer): Hans Tangsveen, Kolbjørn Ovren, Gunhild Stubberud, Odd Taralrud, Magnhild (?) Baakind, Øivind Aarsby, Karsten Hjell, Ole Baakind, Arne Aarsby.
2.rekke f.v.: Marie Myrvang, ukjent dame, Einar Svellet, Hans Olsby, Sigurd Håkensbakken, Marius Myrvang, Alf Myrvang, Odd Alund, Bjarne Martinsen, Nils Peder Lindstad, Gunnar Olsen, Oddvar Stensli, Alf Oppegaard, Ole Flenes, Markus Tangsveen.
3.rekke f.v.: Ukjent, Frants Gjestvang jr., Ole Austadengen, Asbjørn Sandvold, Kristian Lundbekk (m/briller), Severin Småstuen (m/briller), Ole Svellet, ukjent Kapping, Gunnar Lindstad, Oddbjørn Brønstad, Ottar Oppegaard, herr Hagelund, Hans Aas, Aksel Olsby, Georg Syversen.
Bakerst f.v.: Bjørn Henning Bjerke, Håkon Løkkebakken, Ukjent, Arvid Dahl, Kristian Jonsrud, Anders Øversveen, Oddvar Ringlund, Markus Prøven, Arne Syversen, Torbjørn Sveen, Gunnar Hilsen, Ukjent, Kai Bakløkken, herr Andersen, Arvid Hammerstad.
    Photo: Berger / Mjøsmuseet

Østre Toten Bilselskap 1951-1964. Fotografi tatt da Østre Toten Bilselskap ble oppløst og gikk inn i Vestoppland Bilselskap A/S fra 1965. 1.Rekke f.v. (aksjonærer): Hans Tangsveen,...