• Elever og lærer på Sævland skole 1928-29-30. Poserer på trappen foran inngangen til skolen Totalt 61 personer.
Rekke 1 fra venstre: Magnhild Rød, Rutt Larsen, Ingeborg Tjøsvold, marta Tjøsvold, Alvin Knutsen, Henri Ånensen, Vallentin Bro, Leo Eriksen, Per Mannes, Mikal Espedal, Kornelius Mannes, Korlenius Varne, Olav Halvorsen, Magne Nilsen, Hans Hansen og Sigmund Nes.
Rekke 2 fra venstre: Merri Varne, Jenny Pedersen, Olga Ånensen, Marie Kristiansen, Giske Johannessen, Ingfrid Fagerland, Signy Nyland, Ranghild Varne, Halbjørg Mannes, Malene Muklebust, Målfrid Munkejord, Lilli Tveit, Leif Fagerland, Håkon Smith, Fredrik Wildhelmsen og Johannes Tveit.
Rekke 3 fra venstre: Marit Simonsen, Olga Tangen, Henny Mannes, Kitti Tveit, Helene Munkejord, Tordis Nilsen, Erna Eriksen, Aslaug Espedal, Johanna Johannessen, Lydia Karlsen, Syssi Mannes, Anni Halvorsen, Judith Hegland, Odd Mannes, Fridjof Eriksen og Malvin Lund.
Rekke 4 fra venstre: Ånen Ånensen, Aksel Egeland, Ole Johannessen, Bjarne Treland, David Trelhaug, Kåre Vedø, Jonas Lund, Olav Tveit, Olav Nes, Einar Andreassen, Hans Johannessen, Vilhelm Lund, David Tveit og Lærer frk Brynhild Gåre.
    Photo: Haugalandmuseet

Elever og lærer på Sævland skole 1928-29-30. Poserer på trappen foran inngangen til skolen Totalt 61 personer. Rekke 1 fra venstre: Magnhild Rød, Rutt Larsen, Ingeborg Tjøsvold, ma...