• Fotografi av Olav H. Hauge (t.v.) saman med Rolf Jacobsen (med ryggen til), Christer Eriksson (sitjande t.h.) og Bodil Cappelen (ståande t.h.). Dei tre forfattarane sit kring kjøkenbordet. I Hauge si dagbok står det den 12. juni 1980: "Komande veke, 18. juni, kjem Jacobsen og frue hit. Dei har med seg Christer Eriksson, ein svensk forfattar og filolog. Dei kjem hit frå Bergen, og skal stana hjå oss tri dagar." (1) Fotografen er ukjend. Biletet vart skanna hos Bodil Cappelen i 2012, og er i Olav H. Hauge-senterets eige. Skanning og innhenting av informasjon vart utført av Eirik Bergesen Dalen.

Kjelde:
(1) Hauge, O.H. (2000) Olav H. Hauge Dagbok 1924-1994, fjerde bandet, side 573
    Photo: Nynorsk kultursentrum (Opphavsrett)

Olav H. Hauge med gjestar kring kjøkenbordet