• Familien. Rosing. Ingeniør Ulrik Rosing med familie. Ulrik Fredrik Ateragram Rosing (1829-1911). Jfr. MindreAlv XVIII. Bildet er antagelig tatt i hjemmet (i Kristiania).
Foto: Karl Andersons atelier, Kristiania.
    Photo: Anderson, Karl / Fredrikstad Museum

Familien. Rosing. Ingeniør Ulrik Rosing med familie. Ulrik Fredrik Ateragram Rosing (1829-1911). Jfr. MindreAlv XVIII. Bildet er antagelig tatt i hjemmet (i Kristiania). Foto: Karl...

1 comment

• Ja, fotoet er taget i deres hjem. Min morfar Roar Rosing 1872 er netop kommet tilbage fra USA. Bag ham sidder døvelærerinden Hedvig Rosing og til højre foran Marie Rosing håndarbejdslærerinden, der modtog guldmedaljen i Paris for sin udvikling af snitmønstre.