• Den første kjørekaren, Anton Hansen, med sine kone og to sønner på trappen utenfør kjørekarboligen på Kistefossplassen ved Kistefos Træsliberi. Den eldste sønnen, som står til venstre, er Arne Hansen. Mann og kvinne er i 30-årene og sønnene kan være rundt 6 og 10 år. Guttene og faren har kasketter på hodet. Guttene har knebukser og knappestøvler. Mannen har skjorte uten snipp, vest med urkjede, jakke, bukser. Kvinnen har lang, blomstret kjole, pyntet med kappe rundt bærestykke.
    Photo: Kistefos-Museet

Den første kjørekaren, Anton Hansen, med sine kone og to sønner på trappen utenfør kjørekarboligen på Kistefossplassen ved Kistefos Træsliberi. Den eldste sønnen, som står til vens...