• Brudparet Einar och Alice Hörbäck fotograferade med sina bröllopsgäster utomhus. Brudparet står i mitten, damerna sitter och herrarna står bakom dem. Övriga personer till vänster om brudgummen: Georg Larsson, Gustav Gustavsson, Anders Nilsson (Niklasson?), Gunnar Bengtsson, Tekla Lundblad, Karin Svensson, Signe Svensson, Ester Svensson. Till höger om bruden: Åke Larsson, Loth Svensson Nils Andersson, Gunnar Börjesson, Herta Larsson, Nanny Larsson, Dagny Bengtsson, Sally Larsson.
    Photo: Ranchs Foto Atelier / Hallands kulturhistoriska museum

Brudparet Einar och Alice Hörbäck fotograferade med sina bröllopsgäster utomhus. Brudparet står i mitten, damerna sitter och herrarna står bakom dem. Övriga personer till vänster o...