• Filnamn 80233. Rennebu, Nerskogen.No er fotografen komen lenger ut på bureisingsgrenda Nerskogen. Eg har vanskeleg for å slå fast akkurat kvar dette er, men vi ser eit fjøstak(?) over bilen. Det kan vera på Sørli (Neste bilete). I tilfelle det er nokså rett er vi enno i Oppdal kommune, og gardane kan vera Gregosen (første bureisaren der). Kvalsjordenget der Marie og Erling Vik frå Aure rydda seg gard er da utanom biletkanten t.v. Samstundes liknar fjella på at det kan vera lenger utpå Nerskogen. Kan henda Granasjøen ligg midt i biletet bortved fjellet?
    Photo: Jon Bjordal f.30.12.1908 d.12.02.1987 / Romsdalsmuseet

Filnamn 80233. Rennebu, Nerskogen.No er fotografen komen lenger ut på bureisingsgrenda Nerskogen. Eg har vanskeleg for å slå fast akkurat kvar dette er, men vi ser eit fjøstak(?) o...

• Bilen er en Vauxhall Victor fra første halvdel av 50-takllet.