• Familiebilete av Berge Larsen Espeland med born (sittande) og svigerborn (ståande bak) på Espeland i Ølensvåg, ca. 1915. Sitjande foran, frå venstre: Berge B. Espeland, Jørgen B. Eikeland (f. Espeland), Randi Espeland, Brynhild (kalt "Brølla") Velde (f. Espleand), Berge Larsen Espeland (far til dei sitjande), Elisabeth Dueland (f. Espeland) og Lars B. Espeland. Ståande bak, frå venstre: Marta Espeland (f. Heggebø) (gift med Berge B.), Eli Eikeland (gift med Jørgen), Torbjørn S. Espeland (gift med Randi), Sjur Velde (gift med Borghild) og Anna Malene Espeland (gift med Lars).
    Photo: Ukjent / Haugalandmuseet
    Photo: Ukjent / Haugalandmuseet

Familiebilete av Berge Larsen Espeland med born (sittande) og svigerborn (ståande bak) på Espeland i Ølensvåg, ca. 1915. Sitjande foran, frå venstre: Berge B. Espeland, Jørgen B. E...