• Kongebesøk i Molde 26.08.1945..Marinefartøyet er den norske Jageren Stord som tjente som Kongeskip på denne tiden..Bildet er tatt like etter Inventarnr R.Fot.40995, som viser jagerens standernummer..(se Oddbjørn Harnes: Med Kongefamilien gjennom Romsdal, 1906-1982 side 88-97) Nr.96
    Photo: Birkeland / Romsdalsmuseet

Kongebesøk i Molde 26.08.1945..Marinefartøyet er den norske Jageren Stord som tjente som Kongeskip på denne tiden..Bildet er tatt like etter Inventarnr R.Fot.40995, som viser jager...

1 comment

• Bildet er fra kongebesøket og marinefartøyet er den norske Jageren Stord som tjente som Kongeskip på den tiden.