• Prámma alde lea gurot bealde Jánssa Biret (1909-80), giehtalávkkažiin. Orru leamen Stuorra Rávdná (r. Buolbmágis 1901) lávkemin prámmas gáddái. Sus lea vilgesseahkka gieđa vuolde, man siste atne gávppis oston gálvvuid. Márjja-Per Johanas (1913- 2000) čuččoda heasttain ja suoidnevovnnain.

Nuppi bealde Kárášjot-gáttis, Stuorrageađggis, lea Jovnna Ovllá (1893-1951) náveha huksemin. Gitta luohká alde lea «Utsikten» nuoraiddállu, mii lei gárvvis 1930:s. 1937-40 láigohii  Sámemišuvdna dálu, Sámi Nuoraidskuvlla várás (mii maŋŋil šattai Sámi álbmotallaskuvlan). Soađi áigge lei dállu tuiskkuid hálddus. Tuiskka soahteveahka bolddii Utsikten dáluge eváhkkočavčča 1944.

På prammen ses til venstre Berit Marie Jensdtr. Olsen (1909-80), med håndveske. Det synes å være Ravna Berit Samuelsdtr. Anti Buen (f. i Polmak 1901) som stiger i land fra prammen. Hun har datidas handlenett under armen – hvitsekken av bomull. Johannes Persen Østby (1913-2000) står om bord med hest og høyvogn.

På motsatt side av Kárášjohka, ved Stuorrageađgi, er Ole Johnsen Guttorm (1893-1951) sitt fjøs under oppføring.  Helt øverst på bakken står ungdomshuset Utsikten, som sto ferdig i 1930.  I 1937-40 ble Utsikten leid ut til Samemisjonen, til Samisk Ungdomsskole (som senere ble Samisk folkehøgskole). Under krigen okkuperte tyskerne huset, og også Utsikten ble brent evakueringshøsten 1944.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek (Opphavsrett)

Prámma alde lea gurot bealde Jánssa Biret (1909-80), giehtalávkkažiin. Orru leamen Stuorra Rávdná (r. Buolbmágis 1901) lávkemin prámmas gáddái. Sus lea vilgesseahkka gieđa vuolde, ...