•
Nuppi beal gáttis lea prámmasuvdinbáiki, vinšša lea geassán joga rastá. Njárggas oidno Iŋgir-Sire Sire, Sire Bihte (1885-1959) ođđa loktastohpu, gos ovdal soađi ledje lanjat láigomassii turisttaide ja dollui maid káffadat. Go soahti álggii, dát stohpuge gárttai tuiskkuid háldui.

Postbåten har ankommet Karasjok, parkert ved elvebredden ved Stuorrageađgi på nordsida av elva. Fører er Iver Porsanger fra Sirbmá. Tro hvem kvinnen i båten, iført gákti (samekofte) kan være?
På andre sida av elva er prammingsstedet, en vinsj er strekt over elva. På nesset ses Siri Biti (1885-1959) sin nye toetasjes bolig, der det før krigen var både kafeteria og utleie av rom til turister. Da krigen brøt ut, overtok tyskerne også dette huset.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek (Opphavsrett)

Poastafanas joavdan Kárášjohkii, bisánan gáddái Stuorrageađggi buohta davábeal joga. Vuoddji lea uhca Ivvár, Iver Porsanger, Sirpmás eret. Gii son gákteolmmoš lea fatnasis? Nuppi ...