• Skolebilde fra Grønseth skole på Greenskogen, ca. 1907.

1.rekke fra venstre: Reier Grønvold, Andres Grønvold, Engebret Sætra, Ola Lie, Torger Lie, Kristi Grønseth, Marthe Grønseth, Anne Grønseth.
2. rekke fra venstre: Olaf Vatnås, Jørgen Solheim, Kristian Grønseth, Kittil Grønseth, Sigvard Gislegard, lærer Absalon Steinsåker, Ingeborg Grønseth, Elise Gislegard.
3.rekke fra venstre: Anders Solheim, Hans Flaget, Andreas Svarstad, Olaves Grønvold.
    Photo: Sigdal Museum

Skolebilde fra Grønseth skole på Greenskogen, ca. 1907. 1.rekke fra venstre: Reier Grønvold, Andres Grønvold, Engebret Sætra, Ola Lie, Torger Lie, Kristi Grønseth, Marthe Grønset...

2 comments

• Anders Grønvold