• Tilsette ved sardinfabrikken i Ølen, 1934. 1. rekkje, frå venstre: Anne Marie Birk, Anna P. Klungland, Karoline Svela, Olga Helland, Herborg Molnes, Jensine Lothe, Nesheim (fornamn ukjend), ukjend, ukjend, Marie Aarra, Kristi Tveit, Bjarne Helland, Martine Hauge og Knut Windsand. 2. rekkje, frå venstre: Valgjerd Molnes, Ingeborg Mortveit Berge, Gullborg Osmundsen, Bala (fornamn ukjend), Margit Kristiansen, Sigrid Berge, Berge (fornamn ukjend), Berge (fornamn ukjend), Hanna Nerheim, Ellen Østerhus, Karoline Gjerdevik, Hauge (fornamn ukjend), Ingeborg Torgrimsen, Mortveit (fornamn ukjend), Rasin Svela, Einar Monstad, Erik Heggen, Anders Saltvik, Trygve Klungeland, Togils T. Klungeland og Laurits L. Berge. 3. rekkje, frå venstre: Haugen (fornamn ukjend), Helga Kjærland, ukjend, Anna Helgesen, Agnes Andersen, Kari Klungland, Gjerdevik (fornamn ukjend), Torbjørg Sydnes, Anna Haugland Roa, Synnøve Årdal, Erna Helgesen, Gudrund Klungeland, ukjend, Amanda T. Haugland, Gustav Bakke, Martha Stødle, Samuel Sydnes, ukjend, Anders Aarra, Peder Lothe, Morten Helland, Arne Winsand, Anders Helle, Toralf Søndenå og Bjarne Hårde. Bakerst, frå venstre: Alfred Lunde, Osvald Østrått, Georg Nerål, ukjend, Anders Lunde, Einar Winsand, Alfred Svendsen, Ingolf Svela, Rasmus Dørheim, Gustav Dørheim, Jørgen H. Haugland, Anders Stødle, Odd Osmundsen, Tolleiv Eide og Tollef H. Haugland.
    Photo: Ukjent / Haugalandmuseet

Tilsette ved sardinfabrikken i Ølen, 1934. 1. rekkje, frå venstre: Anne Marie Birk, Anna P. Klungland, Karoline Svela, Olga Helland, Herborg Molnes, Jensine Lothe, Nesheim (fornamn...