• "Sjurstølen", gamlestølen i Gjerdevika i Ølensvåg, ca. 1890. 1. rekkje framme, frå venstre: Halvard Gjerdevik, Elias Gjerdevik, Ingeborg Gjerdevik, Britha Gjerdevik (gift med Sjur; syskenbarn til Johs. Gjerdevik), Lars Gjerdevik og Sjur Gjerdevik (kalla "Sjur Gamlestølen"). Til hest, frå venstre: Steffen Gjerdevik og Johs. Styvo (bror til Marta og Brita). Ståande bakerst, frå venstre: Johs. Gjerdevik (bror til Steffen), Torger Gjerdevik (halvbror til Steffen) og Johs. Gjerdevik (halvbror til Steffen).
    Photo: Ukjent / Haugalandmuseet
    Photo: Ukjent / Haugalandmuseet

"Sjurstølen", gamlestølen i Gjerdevika i Ølensvåg, ca. 1890. 1. rekkje framme, frå venstre: Halvard Gjerdevik, Elias Gjerdevik, Ingeborg Gjerdevik, Britha Gjerdevik (gift med Sjur;...