• Terje Kleive til venstre, Fylkets idrettskonulent Ingolf Mork (skihopper) til høyre. Fylkeshuset. . 4. oktober 1941 kom Terje Kleive til verden. Samme dag ble han innmeldt i IL Braatt.

Du skal ikke ha mye kunnskap om lokalidrett for å vite hvem Terje Kleive er.

Kristiansunderen hadde sitt første tillitsverv i klubben i 1958. 79-åringen har ikke tall på hvor mange verv han har hatt siden. Han har blant annet vært leder i hovedlaget, leder i brytegruppa og ble i 1980 utnevnt til æresmedlem. Og Braatthallen hadde neppe blitt bygd hadde det ikke vært for Kleives standhaftige innsats. - Bildet er fra avisa Tidens Krav sitt arkiv i tidsrommet 1970-1994. Nå i Nordmøre museums fotosamling.
    Photo: Nordmørsmusea

Terje Kleive til venstre, Fylkets idrettskonulent Ingolf Mork (skihopper) til høyre. Fylkeshuset. . 4. oktober 1941 kom Terje Kleive til verden. Samme dag ble han innmeldt i IL Bra...