• Frå bryllaupslaget til brudeparet Sigrid og Nils Skålnes på Roa i Ølen, 1914. Sitjande framme, frå venstre: Marta Sydnes, Samuel Sydnes (på fanget til Marta), Johannes Sydnes, ukjend, Bård O. Vaka, Sjur Kjeka (Fjelberg) og Tørres Sydnes (bror til Johannes). Ståande, frå venstre: Sevrine Roa, Kristine Roa, Anna Kjeka, Torbjørg Roa, Brita Stangeland, Matilde Vaka, Serina Vaka, Osmund Vaka og Ola Vaka.
    Photo: Ramsø, Ole Martin Jørgensen / Haugalandmuseet

Frå bryllaupslaget til brudeparet Sigrid og Nils Skålnes på Roa i Ølen, 1914. Sitjande framme, frå venstre: Marta Sydnes, Samuel Sydnes (på fanget til Marta), Johannes Sydnes, ukje...