• Dobbelknappa, raud mannsvest i ull med høg, raud krage. To lommer. Ei innfelt, raud stoffstripe oppå kvar skulder. Vesten er kanta med brunt silkeband framme i opninga og på lommene. Ti, tynne gullfarga knappar med knapphol på kvar side av opninga. Knapphola er sydde med ein brungrønfarga tråd, og med ein gulfarga- i endane. Lite, brodert stjerne-/blomstermotiv på kvar side oppe i spissane ved halsen, med dei same to trådfargane. Den høgreiste kragen er dobbel og er stiva av med tette horisontale saumar frå baksida. Tjukt, brunt vadmålsstoff i rygg. Framstykka er fora med bomullstoff, men det er linstoff i lommene. I spissane ved halsen er det på baksida sydd inn ein liten bit av eit mønstra bomullstoff i raudt, blått og ubleika farge. Heile vesten er handsauma.

Vest