• Kjole. Vid isatt erme rynket mot skulder. Skjortekrage. Brystlomme. Posete liv. Strikk i livet og nederst på halvlang erm. Tynt stoff, HelforetBrukt med sølvbelte eller gullbelte.

"Hvit, tynn helforet kjole, typisk enkel stil fra ca 1983-1985. I Septemner 1984 hadde vi en stor kulturuke i Ås i samarbeide med Aftenposten; de brukte masse penger, og jeg var stolt "som en hane" som hadde fått til dette. jeg var da kultursekretær i Ås og samarbeidet med Aftenpostens Gudrun Pastenak. Denne kjolen brukte jeg i Ås rådhus på den store avslutningskvelden". AaWO
    Photo: Museene i Akershus
  • Kjole. Vid isatt erme rynket mot skulder. Skjortekrage. Brystlomme. Posete liv. Strikk i livet og nederst på halvlang erm. Tynt stoff, HelforetBrukt med sølvbelte eller gullbelte.

"Hvit, tynn helforet kjole, typisk enkel stil fra ca 1983-1985. I Septemner 1984 hadde vi en stor kulturuke i Ås i samarbeide med Aftenposten; de brukte masse penger, og jeg var stolt "som en hane" som hadde fått til dette. jeg var da kultursekretær i Ås og samarbeidet med Aftenpostens Gudrun Pastenak. Denne kjolen brukte jeg i Ås rådhus på den store avslutningskvelden". AaWO
    Photo: Museene i Akershus
  • Kjole. Vid isatt erme rynket mot skulder. Skjortekrage. Brystlomme. Posete liv. Strikk i livet og nederst på halvlang erm. Tynt stoff, HelforetBrukt med sølvbelte eller gullbelte.

"Hvit, tynn helforet kjole, typisk enkel stil fra ca 1983-1985. I Septemner 1984 hadde vi en stor kulturuke i Ås i samarbeide med Aftenposten; de brukte masse penger, og jeg var stolt "som en hane" som hadde fått til dette. jeg var da kultursekretær i Ås og samarbeidet med Aftenpostens Gudrun Pastenak. Denne kjolen brukte jeg i Ås rådhus på den store avslutningskvelden". AaWO
    Photo: Museene i Akershus
  • Kjole. Vid isatt erme rynket mot skulder. Skjortekrage. Brystlomme. Posete liv. Strikk i livet og nederst på halvlang erm. Tynt stoff, HelforetBrukt med sølvbelte eller gullbelte.

"Hvit, tynn helforet kjole, typisk enkel stil fra ca 1983-1985. I Septemner 1984 hadde vi en stor kulturuke i Ås i samarbeide med Aftenposten; de brukte masse penger, og jeg var stolt "som en hane" som hadde fått til dette. jeg var da kultursekretær i Ås og samarbeidet med Aftenpostens Gudrun Pastenak. Denne kjolen brukte jeg i Ås rådhus på den store avslutningskvelden". AaWO
    Photo: Museene i Akershus
  • Kjole. Vid isatt erme rynket mot skulder. Skjortekrage. Brystlomme. Posete liv. Strikk i livet og nederst på halvlang erm. Tynt stoff, HelforetBrukt med sølvbelte eller gullbelte.

"Hvit, tynn helforet kjole, typisk enkel stil fra ca 1983-1985. I Septemner 1984 hadde vi en stor kulturuke i Ås i samarbeide med Aftenposten; de brukte masse penger, og jeg var stolt "som en hane" som hadde fått til dette. jeg var da kultursekretær i Ås og samarbeidet med Aftenpostens Gudrun Pastenak. Denne kjolen brukte jeg i Ås rådhus på den store avslutningskvelden". AaWO
    Photo: Museene i Akershus
  • Kjole. Vid isatt erme rynket mot skulder. Skjortekrage. Brystlomme. Posete liv. Strikk i livet og nederst på halvlang erm. Tynt stoff, HelforetBrukt med sølvbelte eller gullbelte.

"Hvit, tynn helforet kjole, typisk enkel stil fra ca 1983-1985. I Septemner 1984 hadde vi en stor kulturuke i Ås i samarbeide med Aftenposten; de brukte masse penger, og jeg var stolt "som en hane" som hadde fått til dette. jeg var da kultursekretær i Ås og samarbeidet med Aftenpostens Gudrun Pastenak. Denne kjolen brukte jeg i Ås rådhus på den store avslutningskvelden". AaWO
    Photo: Museene i Akershus

Kjole

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Select the images you want to order

Share to